At the moment ..
DATUM: 2013-04-07 | TID: 18:55:52 | KATEGORI: Allt o lite till

.. Ser jag ut så här.
 
 
HAHAH vilken stirr blick.
 
 
Ja smexigt.
 
Har dock slösat 300 SC på INGENTING -.- Bytte först till Jen hår i svart, sedan till ett ljust brunt sido hår, sedan till svart långt hår, sedan till detta, och sedan köpte jag nytt smink. 
 
Jag som skulle spara, gick ju sådär om man säger så ..
 

Alva Nightstar

Hej Agnes Flowerstone! Jag älskar din blogg och vill säga att du gör ett jättebra jobb! :D Jag har ritat en teckning till dig på min blogg och vill bara säga det! :) Hoppas du gillar den! :D

Mvh Alva Nightstar

Svar: Ååh tack så mkt, betyder värkligen! <3 Bilden var sjukt fin btw! Om du över lite till, tittar på videos, inspereras m.m kommer du bil jätte bra! :D <3
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-04-08 | TID: 18:13:39
BLOGG/HEMSIDA: http://starstableliv.blogspot.se/
Alva Nightstar

Vsg! :D Och tack :) <3

Mvh Alva Nightstar :)

Svar: :DD <3
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-04-08 | TID: 19:01:01
BLOGG/HEMSIDA: http://starstableliv.blogspot.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?