2018
DATUM: 2018-01-18 | TID: 18:05:45 | KATEGORI: Allt o lite till

Hallå där! Känns som om det är femhundrade gången jag skriver detta, men har faktiskt börjat spela lite smått. Kan inte vara aktiv varje dag, men åtminstone varje vecka. Mycket har förändrats sedan sist jag faktiskt var riktigt aktiv. Jag går inte längre i sjunde och åttonde klass och har inte alls mycket fritid då jobb samt nära och kära prioriteras tillsammans med skolan. Men detta är trots allt ett spel som jag har älskat så otroligt mycket, så jag är beredd att ge det en chans till! 
 
 
Har förnärvarande skapat en "klubb" som heter Super Stars Unit som inte fyller mer funktion än att slippa få random klubbförfrågningar. Har anmält mitt intresse till en specifik klubb men hur det blir med det återstår att se, då jag för tillfället antagligen känner mig lite för oaktiv än. Försöker även starta upp min istagram lite smått!
 
Hästen på bilden är en av mina nyaste och är av rasen Hannoveranare och heter Redruby! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?