Brownies
DATUM: 2013-04-17 | TID: 20:44:45 | KATEGORI:

 
Har tänkte lite angående mina hästar, och god damn, alla är ju bruna! Well, undantag Leo, men han har ju bruna nyanser.
 
- Från vänster till höger -
Wildsong
Anakin Skywalker aka Anakin/Leif/Leffe
Stormriver aka Leo
Darkshadow
 
Alla är jätte fina! MEN i framtiden är jag helt säker på att jag kommer sälja någon av dom, men jag har ännu inte hittat min häst som jag liksom klickar med! Jag trodde jag skulle helt klart klicka med den svarta, men nej, är faktiskt inte intresserad av den längre!
 
Min drömhäst är en Arab, åååååh om det bara fanns den skepnaden, GAAAH *0* Sedan vill jag också ha en vit häst! Dom är urgulliga! Well, inte helt vit, maybe med lite nyanser av grå här och där :) 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?