Dressyr tävling MED OOOPPPP
DATUM: 2013-04-20 | TID: 21:06:49 | KATEGORI:

Tjeniiixeeen, har för en stunds sen vart på dressyr tävling med OP-Steff  ;D

Lilson började, sedan skulle Steff ropa vem som skulle in efter.
 
Fri uppvärmning i Ridhus del A x)
 
Lils o Sam i uppvärmning :D 
 
Sedan var det dags för Lils att rida det program som Steff har valt, o undertiden fick vi andra lite mer fri uppvärmning :D 
 
Sedan dök Jenpen Snökulle upp från ingen stans :)))))
 
Jag var visst näst på tur efter Lilson, så det var direkt in på banan! :D 
 
Passade på att ta en bild i en halt ^^ 
 
Sedan var det klaart! Programmet var väldigt lätt, men man får vara noga ändå! :D 
 
Sedan ville Lils fylla upp min skärm med hennes vilda skönhet :))) 
 
Både med häst sparkar, 
 
Och med hästmular :]]]] 
 
Sedan när alla hade ridit programmet var det dags för prisutdelning .. Och till min stora förvåning vann jag :DD
Steffs kommentar: "Helt korrekt ridet, mycket fint med outfiten, dock lite synd att det var hoppsadel och jackan" 
Är stooolt :D
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?