Äntligen Shai!
DATUM: 2013-12-27 | TID: 13:27:08 | KATEGORI:

Efter månader med slit så är Darkshadow äntligen i level 15! Han var en av dem första hästarna jag köpte, men ändå så blev han inte level 15 förens nu.. Hahaa, har inte tagit upp levlingen sedan det började. Men nu är det över för Shai's del! 
Men det förstårs, nu står det ju 5 hästar i stallet som väntar på att bli level 15.. Jadu, det är ju bara att börja jobba.. :))
 
Blogg.se och alla bloggar krånglar jätte mycket för mig just nu!! Är det samma för er bloggägare!? 

Nikki Westlake

Jaa, samma för mig imorse. Kom inte in på någon blogg. Det stod bara ''Något är fel!'' och det laggade väldigt mycket. Men det verkar som att det är fixat nu! :D

Svar: Ja samma för mig!! Men nu värkar det vara fixat som sagt, ja haha :))
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-12-27 | TID: 17:01:00
BLOGG/HEMSIDA: http://jorviknik.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?