Besluts ångest!
DATUM: 2013-12-19 | TID: 21:22:11 | KATEGORI: Allt o lite till

Nu är det så att jag kan värkligen inte bestämma mig för vilken arab jag kommer köpa om drygt fyra veckor, om jag inte köper Star Coins i helgen!
 
Det står mellan dessa två skönheter! Palominon vs Svarta.
Båda är sjukt fina och det gör valet extra svårt! Jag har ju provridit den svarta, men palominon ser så otroligt vacker ut! Dessutom behöver jag ju lite variation i mitt stall..
 
Palominon Vs Svarta
  
pollcode.com free polls 
 
Tacksam för hjälp!

Alva Nightstar

Själv tycker jag mest om palominon, men du borde tänka på vad du har för typ av kläder som matchar till hästen...? Jag brukar iaf ha det men det är ju smaksak. Så det är ju bäst och köpa den andra (svarta) hästen om du inte vill slösa på dina pengar och ha råd till andra saker.
Om du vill ha billig häst köp den svarta
Om du vill ha 'den sötare enligt mig' köp palominon)

Hoppas det hjälpte och inte gjorde dig mer 'förvirrad'.... Jaja försökte bara hjälpa dig! :)

//Alva Nightstar

Svar: Tack för tipset!
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-12-20 | TID: 14:58:12
BLOGG/HEMSIDA: http://starstableliv.blogspot.se/
Sally

Båda är jättefina!

DATUM: 2013-12-20 | TID: 16:23:07



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?