Hm
DATUM: 2013-12-15 | TID: 15:06:00 | KATEGORI: Allt o lite till

Nu håller jag sakta på att fundera hur jag ska starta upp den och hur jag ska börja! Eller aa, det är la bara börja, men det kommer snart så håll i er!
 
Sista aktiviteten med Cyborg Stars <3 .. 
Eve har då som sagt upplöst Cyborg Stars, och sedan skapade hon Northern Arrows (tror jag..), så gick med i den men den är också borta från SSOs existens nu hhaha. <3
 
Yess ^ 
 
Det var även sagt att jag skulle gå med i Rainbow Dragons för att få vara med den bästa Rosie, meeen tyväär Rooosee. Har gått med i Dbc så du slipper mig.. :))) <3
 
Har även bytt lite utseende mässigt :D
Stay in touch ~
 

Rosis

Du kommer aldrig slippa mig det vet du <3333

Svar: i know i know <3333
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-12-15 | TID: 17:56:22



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?