Min klubb historik.
DATUM: 2013-12-29 | TID: 14:16:00 | KATEGORI: Allt o lite till

Edit: Önske inlägg av Sally Winterforce.

Dem första klubbarna jag var med i ägdes av Sophia Riverfall och hon var även en av mina första bästa vänner på SSO. Dem hette Winnery Runners Club och dem var bra för att vara så tidiga. Detta var alltså när jag var i level 5-8 kanske? Sen gjorde hon andra klubbar med liknande namn.
Efter det lärde jag känna massor med personer som till exempel Stephanie Snowhall, Lily Rainstorm, Alicia Starnight, Iza & April. Sedan gick jag med i Star Wings Club som ägdes av Steff och Teresa Flowerhill(?). Men efter ett tag gick jag med i Golden Fighters som ägdes av Izabella Bluefield och April Starwood. 
Jag var med i GF ganska länge, men sedan tror jag att dem upplöste och jag, Alli och Steff skapade Awsome Champions. Men den varade inte så länge. Efter en lång period gick jag med i Ocean Panthers. Sedan gick jag med i Diamond Bubbles Company efter att ha fått en fribiljett av Alli. Sedan tror jag att jag gick med i Cyborg Stars och nu är jag inte med i någon speciell klubb, vaktar CS med Lova Starstar ;))
 
 
 
 
 jaa .. xD
 
 
 
Hahaha
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?