What do u say?
DATUM: 2013-12-27 | TID: 19:08:36 | KATEGORI: Allt o lite till

Vad säger ni, ska jag börja med tecknandet igen? Det var länge sen må jag säga.. Jag försökte mig på att måla en arab här om dagen, och jag måste faktiskt få igång känslan igen! Ni som följer min IRL istagram har ju sett lite nyare målningar ;))
 
 
Kommer ni ihåg den gamla listan som jag hade när jag skulle måla av folk? Den kan ni hitta här! Har inte äns målat hälften av kön haha.. Men jag vet inte om jag ska ha direkt någon 'kö' längre. Dem som vill bli avmålade, får säga till helt enkelt! 
Och som vissa av er kanske vet så har jag fått en digital ritplatta för några månader sedan, och den använder jag då för att redigera bilder, men övar också på att bli bättre att rita med den! Men nu så kör jag på med papper och penna!
Vill ni se några exempel på målningar? Klicka här!
 
Men som sagt, säg till eller kommentera här, om du vill få en bild, annars om ingen vill, så kommer jag överraska lite folk! .. ;D
 

Izabella Mcstar

Vad har du för ritplatta? :)
Och.. Du ritar gryyymt bra *.*

Svar: Jag har en Wacom Bamboo Pen & Touch! Och taack så mycket! :D
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-12-28 | TID: 00:17:40
Evelina Silverknight

Hade vart skoj och få en bild ritad av dig :3

Svar: Yes, ska se vad jag kan ordna :))
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-12-30 | TID: 04:00:13
BLOGG/HEMSIDA: http://silverknight.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?