Wonderful!!
DATUM: 2013-12-24 | TID: 00:23:57 | KATEGORI:

Läs om en underbar kväll med underbara klubben, Cyborg Stars!
 
Idag har vi lekt 4 hörn, för vi är så lekfulla! :))
 
Tänkte iallafall att ni skulle få se Shai's sanna skönhet :)
 
Hörn nummer 1 och det här spelet, hatar mig :)) Åkte ut på först på nästan alla omgångar heh.. 
 
 
Jag o min Leo <3 4567
 
Sedan spårade det hela ur och vi muppade på första bästa person vi kunde hitta :)) 
 
Asså denna klubben, hahaha
 
Att man på sina shopping turer kan bli överfallen av hyenor, det är magiskt
 
Sedan när vi bestämt oss för att vara normala igen, så gick vi på picknick o körde Sanning eller Konka :))
 
Sen vart det tävling, och självklart förlorar jag ;)))) för ja är så snygg jenn ;)
 
Kvällen slutade med att Jen vann en blogg design av pevson! :D
 
Thank yoou Cs för återigen en kul kväll <3
Värd att minnas!

Jenny Skydawn

JAG ÄR SÅ VACKER

Svar: JA
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-12-24 | TID: 11:18:23
BLOGG/HEMSIDA: http://www.skydawnn.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?