Aktivitet med CS.
DATUM: 2013-11-05 | TID: 17:11:24 | KATEGORI:

Haha ännu en aktivitet med med CS! ;) 
Denna gången var vi i Moorland och det var en slags mini tävling. Det gick ut på att man skulle stanna i Moorland i en halvtimme och den som klarade längst vann. 
 
 
Sen kom kotlett o hälsa på
 
Trallade runt för att fördriva tiden :))
 
Sedan skulle jag göra mig ett försök att komma upp på transporten..
 
... vilket gick åt skogen :))
 
Sedan fastnade alla andra haha
 
Sen var tävlingen och aktiviteten slut och man fick lov att ringa hem! Det blev oavgjort för att alla vi i CS vart så pro ;))
 
Nu har jag även lottat ut vinnarna till min lilla tävling, men dom kommer ut senare ikväll/natt eller imorgon!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?