Arkiv bilder! ..
DATUM: 2013-11-02 | TID: 14:34:20 | KATEGORI:

Har hittat några gamla arkiv bilder från SSO back in the days.
 
x'D
 
Golden Fighters, en av dem bästa klubbarna jag vart med i tror jag. Haha ^^
 
Haha .. Eh, jag och Alli gjorde en så kallad kluring. Sjukt svår right? Not.. 
 
Den här kommer jag aaldrig glömma! Anmälde mig till en Star Coins tävling som SSO anordnade, 1:a pris var 2000 SC tror jag, jag vann 500 som 3:a. Lils kom etta. o-o
 
HAHAHAH Soppans och Allis häst skulle få föl..
 
Staffannn. Star Wings Club var typ den andra klubben jag var någonsin med i. xD
 
Gåååd öppnadeee.
 
Vårt så kallade "hus" hahha.
 
Är typ aldrig i GÅD längre.. Bara om jag levlar.
 
Asså minneeen!!
 
Bra smak man hade.
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?