Greenhill's farliga äventyr
DATUM: 2013-11-01 | TID: 22:09:59 | KATEGORI: Allt o lite till

 
Här kan vi se en mycket ovanlig bild på när Greenhill sparkar hotfullt mot offret som kämpandes försöker hinna ifatt sin rival.
 
 
Nu har den blåhåriga Greenhill fångat sitt byte och hon står stolt och varvar ner efter den häftiga jakten på mat.
 
 
Jag närmar mig djuret och lockar på det lite .. 
 
 
.. jag backar undan när hon vrålar av glädje hur gott det vart med ett färskt nytt byte till middag.
 
Och det var en del, ur Greenhills normala liv.
 

Greenhill herself

Ja duvet, även vi erfarna jägare vill ha lite spänning! Och kannibalism är ett väldigt bra sätt att få det :]]]]

Svar: hmhmmm, jag borde testa nån gång!! :]]
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-11-01 | TID: 22:23:25



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?