Grill aktivitet med CS!
DATUM: 2013-11-04 | TID: 21:31:44 | KATEGORI:

Idag var det en aktivitet med CS som innehöll grillning och historie berättningar vid grillplatsen i Gröndal.
 
 
Aktiviteten började 19:00 så den hade redan börjat när jag kom ;) 
 
 
 
Sen pausade vi vid championaten. Jag och några andra vänner valde MC haha.
 
Sedan samlades vi igen för att rida tillbaka till grillplatsen och fortsätta.
 
 
 
Hahah snälla, fråga inte vad vi pratade om hahha ..

kråkan i skogens ryttare

jag valde inte mc du tvingade ju mig fast jag sa att du skulle till gc :(

Svar: jag vet jag är en liten djävul :))
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-11-05 | TID: 14:50:08
BLOGG/HEMSIDA: http://starstablewings.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?