Hmhmhmm
DATUM: 2013-11-01 | TID: 21:10:00 | KATEGORI:

 
Lovestar aka Meirwen då!! Staffans lilla häst. 
 
Gjorde den här bilden på en stund, ja ni kanske kan se att den inte är så noggran, om man lägger märke till manen och svansen m.m. Jag ska börja måla lite mer till olika personer, det får mig sysselsatt och dessutom roligt!! ;)) + Att i födelsedags present så fick jag en ritplatta, som sägs ska vara ganska bra, (fick den innan jag började blogga) men det gäller att jag övar mycket på d sdså jag kan måla som jag gör för hand på den, för det är mycket svårare på ritplattan, engligt mig, och säkert många andra. Men jag har sett folk som har utvecklats sjuukt mycket från start med sin ritplatta, så hoppas det går vägen, men en stund framöver kommer jag nog måla med papper och penna och bara öva och redigera med ritplattan! :))
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?