Hmm..
DATUM: 2013-11-16 | TID: 23:01:17 | KATEGORI: Allt o lite till

Asså, jag skrattar seriöst åt mig själv. Jag förespådde nästan att det här skulle hända. Skolan började, och vips, så blev jag uppslukad. På lovet, har jag inte så mycket att göra, förutom kompisar och eventuella läxor och träningar. Och då brukar jag spendera mycket tid till SSO. Men under skol veckorna.. Asså jag skäms. 
 
Jag är sjukt ledsen. Jag vill blogga, men, har inte tid!!! !UGKliocjsdyifluiovsdghiluixöodf
fuuuckkkk.
 
Asså vi säger såhär. haha, fyfan, okej jag är en idiot, men ah. Jag bloggar på helgerna, ochhhhh ibland på veckorna om jag har tid. Asså detta måste nog vara världens mest sämsta SSO blogg som någon sin har skapats. WELL, jag har inte ens koll på länkarna och vinsterna!!! 
 
Till er som vann: JAG SKA FIXA ERA PRISER, när jag har tid som jag säger all the time, MEN OKEJ!! :(
Jag har insett att Esme är bättre än mig på att redigera, men iaf, om du ser detta, så skicka gärna en bild till min mejl som du vill få redigerad så ska jag fixa det så fort som möjligt!! Och det blir lättare så!! Och tack för bilden på Cris, den var värkligen sjukt vacker!! 
 
Och till dig Alva, din bild kommer jag måla troligen ganska snart, eftersom att jag har fått dille på att måla hela tiden i mina skolböcker! 
 
Och till resten av er som då och då läser den här bloggen, så hahaha, har jag inget att säga. Men iaf, idag ska jag nog vara uppe ganska länge och försöka fota lite till bloggen. Har inte vart inne på ungefär en vecka, och jag har inte äns skrivit vart jag har hållit hus. Fy och usch och blä på mig. 
Jag känner mig så töntig, som alltid skriver 'ååh förlåt mig föratt jag inte har bloggat pågrund av blaa blaa'. Nu ska jag inte skylla på något. Utan jag har helt enkelt skitit i att blogga! Bara sagt fuck it och gjort annat! Och det är nästan lite så jag tycker om SSO! 
Jag har på något sett 'växt ifrån' sso. Jag lägger inte alls lika mycket tid på det som jag gjorde för ungefär 2 år sedan! Och det kan man ju förstå. Visste håller jag fortfarande på med hästar och det går super bra, men det här, asså nejjjjj. Usch, käften på dig Agnes. Nu börjar du svära och hålla på. TYST och kom till saken, även om jag inte har något att komma till förutom att avsluta detta hemska inlägg med massa text. 
 
Och nu er som har orkat läsa allt, TACK föratt ni förstår, om ni nu gör det. Ni behöver inte ens förstå, men ni kommer förstå sedan, i livet. Hoppas jag.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?