Ni väljer rubriken: Feral Heart
DATUM: 2013-11-10 | TID: 13:48:10 | KATEGORI: Allt o lite till

Önskeinlägg av Kelly Skystar
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Feral Heart då. 
Vad är Feral Heart då? Jo FH, som det också kallas, är ett spel som man skapar flera karaktärer, antingen en kattjur eller en varg. Av dem jag känner så är det inte så många som spelar det här. Mina kompisar irl har ju ett konto o så, men dem spelar det aldrig. Dem tycker inte det är någon mening med det hahah. 
Där har jag två konton som jag använder mest. AcidVeins och xXxDemonHeartxXx. 
DemonHeart är ett ganska gammalt konto och jag har spelat FH längre än vad jag har spelat SSO.
 
Man skapar då en karaktär, hur den vill se ut och vad den ska heta. Och namnet kan man bestämma själv, så det är inte alls likt SSO. 
När man har skapat karaktären så väljer du den, och sedan kommer du in i världen. Och sedan finns det då portaler till andra världar, eller kartor "maps" då. 
Det man gör är ju att man är mest med sina kompisar som man skaffar. Annars kan man också Rp'a. Alltså roleplay, och det är det som spelet går ut på, kan man säga haha. 
Det är roligt, tycker jag, men jag har ju försökt få mina kompisar att spela det, men dem tycker inte det är kul och dem fattar inte vad man ska göra haha. 
 
Jag skulle nog säga att det mesta jag gör på FH är att trolla med mina kompisar haha. Man kan ju göra grupper eller "flockar" då. Som en klubb på SSO. 
Jag är den lilla svartvita vargen som aa, ligger ihop kurad. xD Det är min main character Lucy. Alltså mitt kontos typ huvud karaktär. :))
 
 
På tal om troll.. Hhaha. Jag är den lilla vita vargen brevid en lila. o-o Jag o min kompis trollade med några randoms hahaha.
 
Asså det finns sjukt goa personer där! <3 
 
FH är då på Engelska för det mesta! Men det finns ju såklart svenskar och folk från andra länder, men språket som talas mest här är Engelska. Det går även inte att skriva Å Ä och Ö. Då krashar spelet och man måste starta om det. xD 
^ Jag och Hollow! Jag är den gråa vargen Callie. 
 
Här har vi då kattdjuren. I det här fallet, lejon. ;)) Jag är ju mest en varg fantast, men lejon är också sjukt fluffiga o söta, så why not. 
 
Hoppas ni har fått lite insiration av det här nu. 8D 
Och btw, om man vill registrera sig på Fh får man vara lite uppmärksam. Registreringen har bara öppet vissa tider, för att förhindra att det blir för många registrerade och spelet börjar lagga för alla. 
Så man får kolla in på Feral Hearts hemsida lite då och då! 
 
 
 
 
 

Hej mitt namn e Gisela

eyyyyy jag spela de i 3 dagar en gång :))) FAKTISKT
:****

lololollolol






jag e coolare än du!

Svar: hahahah apelsin och tyst fisela!! alla vet att jag är coolare än dig!!! <3 <3 <3 :*****
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-11-16 | TID: 01:11:22
Izabella Mcstar

Hejj c:
Igår skapade jag ett "konto" eller vad man ska säga, på FH. Sen skulle jag aktivera det genom att klicka på en länk i ett mejl, men när jag klickar på länken så funkar det liksom inte.. ._.
Vet du vad man kan göra? Har ingen aning D:

Svar: Oj.. Jo detta har jag hört av mina andra vänner också.. Jag har faktiskt ingen aning! När jag vet vad som är fel så kan jag kontakta dig! Annars rekommenderar jag dig att försöka igen, om det inte funkar så försök hitta Feral Hearts mejl och mejla dem att det är fel på registreringen! Annars kan jag göra det! :)
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-11-28 | TID: 17:47:48
Izabella Mcstar

Okej, tack! :D
Hittar inte deras mejl, om du skulle kunna göra det hade det varit jättesnällt c:

Svar: Jepp! Säg gärna till om det krånglar igen! :D
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-12-08 | TID: 17:53:40



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?