Ni väljer rubriken.
DATUM: 2013-11-03 | TID: 18:53:17 | KATEGORI: Allt o lite till

Yes yes, som rubriken har talat om för er, så tänkte jag köra "Ni väljer rubriken". ;))
 
Gjorde en liten bild till det också, fint ska det ju vara.
Yes så kommentera nu det du vill att jag ska ta upp eller blogga om! Nu har du din chans.. ;))
 

kråkan i skogens ryttare

Blogga om hur du träffade mig och kotlett :)))
Feral Heart :))
Ditt liv från newbie till nu :)))
Favorit hästar :))
Favorit champ :))
Hur bra jag är på att komma på saker och hur seg jag är :))))))))))))))

Svar: hahahah :)))
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-11-03 | TID: 19:29:50
BLOGG/HEMSIDA: http://starstablewings.blogg.se
GrönKulle

Blogga om mig <3 Och om hur mycket du hatar osynliga fågelskrämmor och hamnarbetare.. :))))

Svar: WITH PLEASURE!
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-11-03 | TID: 20:10:21
Sally Winterforce

Din klubbhistorik
Hur började du spela SSO?
Varför du började blogga?
Önskefunktion?
Favorithäst i hela SSO?

DATUM: 2013-11-04 | TID: 01:12:45
Hanna Lightbear

Hum.. Alla dina hästar du har/haft. Varför du köpte dom/varför du sålde dom? :D

DATUM: 2013-11-04 | TID: 13:33:18
BLOGG/HEMSIDA: http://lightbear.blogg.se
Beatrice Winterlord

Dina åsikter om ryktesuppdrag.
Din favorit uppdatering än så länge.
Ditt favorit landskap. Skördebygden/Silverglade.
Dina bloggar du har bloggat på innan.

DATUM: 2013-12-27 | TID: 12:43:25



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?