Skywalker aka Leif
DATUM: 2013-11-06 | TID: 13:06:00 | KATEGORI:

Anakin Skywalker aka Leif.
Kön: Hingst
Ålder: 12 år
Färg: Brun
Ras: Engelskt Fullblod
Temperament: Tävlingsinriktad och duktig på championat.  
Inriktning: Terräng
 
Anakin Skywalker, eller varför inte bara Leif? Det här är en stilig herre som lunkar omkring i skogen och leker skogs troll. Nej vad elak jag är. Leif gillar faktiskt att springa fort och han älskar championaten. Vilket är bra kanske? Skrället kammar ju hem någon vinst då och då. Bra för ekonomin i stallet mitt! Även om jag önskar att jag var något rikare och något mer sparsam.. Pfft, det här är Leif's presentation, tyst nu. Skywalker var den första häst jag köpte från Elizabeth i Valedale, efter att hästarna hade farit till Jorvik. 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?