Stormriver aka Leo
DATUM: 2013-11-06 | TID: 12:54:00 | KATEGORI:

Stormriver aka Leo.
Kön: Valack
Ålder: 17 år
Färg: Mörkbrun
Ras: Jorvikiskt Varmblod
Temperament: Glad och alltid sammarbetsvillig. 
Inriktning: Allround
 
Det här är min kära Stormriver, även känd som min starthäst och Leo. Han är 17 år gammal och född året 1995. Hur hans namn kom till, var utan ren slump. Men valet av hans färg visste jag precis hur jag ville ha den. Jag skötte nämligen en häst vid namn Leonardo vid den tiden, och det var så det kom till. Leo är 1.80 i manhöjd och går i passgång (om du inte vet vad det är kan du gärna söka upp det). Han älskar att hoppa, men på grund av hans stora steg kan det vara ett problem på tajta hoppbanor, som man kan finna på hopptävlingar. 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?