Utveckling !? ...
DATUM: 2013-11-01 | TID: 22:29:00 | KATEGORI: Allt o lite till

Man kan luugnt säga att jag har utvecklats när det gäller rita!! hahaha
 
 
Det här är Lucy Westlake's häst, Moonbelle som jag målade till henne i Januari 2013. Jag var inte alls lika bra med pennan och formerna, och skuggningen hade jag delvis koll på.. Men för övrigt tycker jag den här ser FÖRFÄRLIG ut! Det tror jag inte att jag tyckte då jag la ut bilden hahha 
 
 
Och sen den här, som jag målade nu då den 1 November 2013. Dom börjar likna mer och mer realistiska, men som jag sagt innan så är inte den här den noggrannaste jag gjort, men den är ju klart bättre än bilden från Januari!! 
Utveckling går inte på rullande band, men det gäller att öva öva öva och rita så mycket man kan och vill! Vilket jag tycker att jag har gjort detta året, i mina lådor under skrivbordet ligger det TONVIS med papper med baaara hästar hahah .. 
Så allt är möjligt folks!! 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?