Yeees..
DATUM: 2013-11-08 | TID: 20:53:00 | KATEGORI: Allt o lite till

Har mycket att fixa just nu. Dels priserna till vinnarna av min tävling, men dem får jag göra när jag har tid. Men det kommer inte ta alls för lång tid. Sedan nu har jag återgått till mitt normala schema så nu har jag mer läxor och måste fokusera på skolan eftersom att jag satsar ganska mycket på den nu.. 
Så med andra ord så kommer bloggningen vara sådär nu under veckorna! Ska försöka vara inne och blogga så gott jag kan! Nackdelen är att jag har ganska mycket aktiviteter på vardagarna och vill gärna hinna med att vara med mina polare! Men då är det så att jag är en liten nattuggla och sitter gärna uppe på nätterna, vilket jag egentligen inte skulle behöva göra, men så är det, och då kan det vara så att jag slänger in ganska mycket inlägg på nätterna! ;) 
 
Och varför det inte blev uppdaterat här igår var att jag var i skolan tills ungefär 22:30.. Så loggade aldrig in igår, var knappt hemma haha. Är suuuuper trött efter det. Ah well, ni vet hur läget är nu iallfall!! ;)) 
 
Har även satt in länkarna i menyn till vinnarna nu!
Alvas länk kommer finnas där tills måndagen den 18:de November! 
Esmes länk kommer finnas där tills torsdagen den 14:de November! 
Kellys länk kommer finnas där tills måndagen den 11:e November! 

Esmeralda Silverforce

Måste bara passa på att nämna att min länk är felaktig - det där "/sso" i slutet av adressen måste finnas med, annars kopplas man bara till min gamla IRL-blogg som är lösenskyddad!

Svar: Ojoj!! Hemskt ledsen!! Det ska vara fixat nu! :))
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-11-08 | TID: 21:31:57
BLOGG/HEMSIDA: http://monokerus.se/
Esmeralda Silverforce

Haha, det är rätt lugnt för min del, det är ju mitt fel från början att jag har en så sjukt trasslig adress som ingen ens kommer ihåg till att börja med x)

Svar: Haha nejdå! :]
Agnes Flowerstone

DATUM: 2013-11-08 | TID: 22:30:04
BLOGG/HEMSIDA: http://monokerus.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?