Hiss & Diss i Jarlaheim! #1
DATUM: 2013-10-31 | TID: 18:40:00 | KATEGORI:

 
 
         
 
 
 
                                                                                  
 
                           
 
 
                              
 
 
 
 
 
 
            
 
 
 
 
                                    
(Svårt att se?)
 
 
 
 
 
                                      
 
 
 
 
 
                            
 
 
 
 
 
 
                            
 
 
 
 
 
                                                
 
 
 
 
 
 
                          
 
 
 
 
 
                          
 
 
 
 
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla hissar och dissar går under mina åsikter och jag står fast vid dem. :) Även vissa saker på diss kan nog vara snygg i en outfit eller två, men det är dock inget jag skulle lägga ner mina pengar på! Alltså att jag inte skulle vilja köpa dem.
Något av ett rörigt inlägg, men jag tror ni förstår!
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?