BLOGGTORKA!
DATUM: 2014-02-21 | TID: 22:50:00 | KATEGORI: Allt o lite till

Här blåser det sand och smuts som en jävla öknen!!! 
 
Nejmen tänkte bara låta er veta att jag har skärt ner på mitt spelande, då för att på senaste tiden har jag blivit ångestfull/deprimerad (!!?!?!?) av att spela så mycket som jag har gjort. Har iallafall inte mått så bra av det och tänkte bara släppa allt och tänka på annat. 
Det hjälpte otroligt faktiskt. Dels så att jag inte tänkte så mycket på Northern Hawks och allt som här därtill. Sedan har jag försökt att bara logga in när jag har event eller när det är championat, faktiskt ganska bra tycker jag. 
Men vill ju såklart komma igång ordentligt med bloggningen igen, är mest si sådär aktiv på Instagram nuför tiden. 
Yes yes.
 
En bild från i Onsdags på Minicupen med Northern Hawks! 
 
Tänkte även säga att den här skönheten blir min på Lördaag!!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?