Jo nu är det så ..
DATUM: 2014-02-02 | TID: 14:50:31 | KATEGORI: Allt o lite till

.. att jag är så jävla vilsen. 
Jag aldrig lätt för att vara med i klubbar. När jag går med i en klubb för första början är jag sjukt tyst. För jag är den som är väldigt blyg när jag inte känner mig välkommen i en klubb. Men hon jag lär känna folket, vilket kan ta ett tag, så blir allting bara perfekt.
Men under kanske ett år, har jag varit helt vilsen. Aldrig fäst mig vid en klubb eller känt mig riktigt hemma. Under heeela min tid på Star Stable Online. Har bara en klubb fått mig att känna mig riktigt hemma. Och det är Ocean Panthers. 
Sen dess har jag aldrig, känt detsamma som jag gjorde i OP. 
Men WR, det var något mer WR, som fick mig att logga in, varje dag. Som fick mig att bli aktiv igen. Den fick mig att känna mig hemma. Om den skulle gett mig lite mera tid, skulle den kanske slått OP. Men. Nu är det inte så.
 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre.

Lara Mcfield

Jag vet ;__; Enda klubben jag kände mig hemma i var OP, nu är jag är helt vilsen.

Svar: Jo eller hur :(( ♥
Agnes Flowerstone

DATUM: 2014-02-02 | TID: 19:52:05
Malin Queenstorm

Jag har aldrig känt mig hemma i klubbar, men jag har nu min själs diamant Jolly Winners. Dom fyller nästan hela min dag. så jag är så glad att jag har er :)

Svar: Vad kul att du har hittat just din klubb! :D
Agnes Flowerstone

DATUM: 2014-02-03 | TID: 17:41:29



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?