Nu åker jag!
DATUM: 2014-02-08 | TID: 10:00:00 | KATEGORI: Allt o lite till

Yes, nu åker jag bort i en vecka. :((( 
Och ja, hann inte göra några tidsinställda, så ni får helt enkelt stå ut!! 

Jag kanske hinner fixa en grej så det kan komma en del inlägg, och att jag eventuellt även kan logga in på spelet. Men då måste jag uppdatera min Mac, och är dock lite skeptisk om det då jag inte vet vad det är för program riktigt haha.
 
Men vi hörs, my loves!!

Ida Silverrock

Hej, Agnes :D skulle du kunna hjälpa mig med designen på blogg.se?


/Ida <3

Svar: Det beror först och främst på vilket bloggportal du har din blogg på! På bloggo kan jag tyvärr inte göra så mycket för att hjälpa dig. :/
Agnes Flowerstone

DATUM: 2014-02-14 | TID: 21:07:24
BLOGG/HEMSIDA: http://horseheart.bloggo.nu



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?