Halli hallå!
DATUM: 2015-04-13 | TID: 15:00:00 | KATEGORI:

Hej på er kära läsare!
 
Jag har lagt manken till att det fortfarande finns folk som klickar sig in på bloggen, men vad ni gör här, det kan jag ju aldrig veta.. Om ni faktiskt läser, stalkar eller bara beundrar synen framför er. ;) ;) 
Men jag tänkte bara informera er om att under påsklovet har jag faktiskt loggat in på sso VARJE dag, inte dåligt inte dåligt! I och med det så har jag ju börjat spela en del igen! Har faktiskt gått med i Shady Pearls lite sådär spontant, men det verkar än så länge vara ett bra spontant beslut!
 
Och nu kvarstår då frågan; vad kommer hända med bloggen!? 
Jo, det är så att jag kommer inte börja blogga igen på så sätt som jag brukade göra back in the days, men jag kommer inte heller vara helt avskärmad! Ni kommer kunna stalka mig mer på Instagram än här, och den meningen dedikerar jag till Mada. ;) ;) 
 
Här är nyskottet i familjen blomsten. Quarterhästen Ashcloud, även kallad Ashton eller fulingen! Funkar båda två!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?