Cyborg Hunters
DATUM: 2016-07-16 | TID: 01:25:00 | KATEGORI: Allt o lite till

Tänkte bara säga att om det är någon ensam liten vilseledd själ där ute som läser detta så välkommnar jag er till klubben Cyborg Hunters om intresset skulle finnas där. Ägs av Grace Suntree som förövrigt är en underbar människa, och det är en hyffsat nystartad klubb dock aktiv!! 
Klubben har en hemsida (cyborghunters.weebly.com) där ni kan ansöka ifall ni är intresserade. Går även att slänga iväg ett mail eller brev. Oavsett vad blir jag glad. hejhopp
Här får ni kolla på någon bild jag gjort. 
 
 
 
 
 
 

Montana

Jag skulle vilja gå med i er klubb för att den värkar rolig och att ni värkar snälla så snälla godkän denna ansöka. Mvh Montana

Svar: Hej Montana!! Gå in på vår hemsida och ansök om du inte redan har gjort det! :)
Agnes Flowerstone

DATUM: 2016-08-02 | TID: 20:20:04



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?